Minőségi díjas lett Magyarország legrégebbi szállodája

04 márc. 2015 Administrator

Elnyerte a Magyar Turizmus Minőségi Díját a patinás tatai Kristály Hotel – adta hírül Beiermeiszter György, a szálloda igazgatója.

hotelEzt a díjat meglehetősen rendhagyó módon lehet kiérdemelni. A jelentkezés önkéntesen történik, és a pályázó lényegében önmaga értékeli munkáját. A tataiaknak nem kevesebb, mint 800 (!) kérdésre kellett választ adniuk az önértékelő listán. Például arra, hogy milyennek ítélik szolgáltatásaik minőségét, az ételek választékát, nyersanyagellátásukat, a rendelkezésükre álló eszközöket.

A válaszadásokból annak is ki kellett derülni, hogy milyen a kapcsolatuk a vendégekkel és hogy a hotel, az étterem alkalmazottai mennyire motiváltak, elhivatottak.

 

A pályázat elküldését követően ellenőrök érkeztek inkognitóban a hotelbe: itt aludtak, étkeztek, hogy szembesítsék a pályázatban leírtakat a valósággal. Az ellenőrök kilétük felfedése után górcső alá vették a hotel minden részét, a konyhát, az éttermet, a mellékhelyiségek tisztaságát stb. Végül is jól vizsgáztak a tataiak.

 

A szakmai zsűri a 800 kérdést és választ tartalmazó írásos önértékelés és a helyszíni ellenőrzések alapján érdemesnek találták a Kristályt a minőségi díjra. A nyertes hotel és étterem három évig jogosult a megtisztelő cím és az ezzel járó logó használatára és kiemelt figyelemre, támogatásra számíthat a díjat alapító Magyar Turizmus Zrt. részéről.

hotel2

A tatai hotel hazánk legrégibb, 1770 óta működő szállodája

Mindig is a helyi közélet kedvelt színhelye volt. Sok híres ember fordult meg falai között. Nevezetes dátum a hotel életében 2007, amikor óriási átalakítást végeztek a szállodában, később pedig wellness részleggel, mélygarázzsal és barokk stílusú pihenőkerttel egészítették ki a komplexumot.

Fotó

Ezek is érdekelhetnek

Sokszinűvidék.hu - Ahol a jó élet lakik - 2015

 

Kiemeltek